Pokud vidíte tuto stránku, tak v archivu nelze nyní vyhledávat. Některé linky vrátí chybu.

Pracujeme na jeho zprovoznění. Prosím zkuste načíst Webarchiv později.

 



Zobrazení: vizuální, textové

Čtenářská gramotnost a projektové vyučování

www.ctenarska-gramotnost.cz [aktuální verze]

Webový portál pro učitele. Obsahuje podstatné informace vztahující se k rozvoji čtenářské gramotnosti prostřednictvím tvůrčího psaní, projektového vyučování, čtenářství a mediální výuky. Součástí články s tipy do výuky, přípravy na vyučování a sekundární literatura.

Vydavatel: Abeceda

Jižní Morava čte : projekt podpory čtenářství v Jihomoravském kraji

www.jiznimoravacte.cz [aktuální verze]

Stránky projektu, jehož cílem je podnítit u dětí radost ze čtení a rozvíjet čtenářskou gramotnost. Informace o projektu, akcích a zapojených knihovnách. Součástí archiv akcí, fotoalba a oceněné práce.

Vydavatel: Moravská zemská knihovna

KniháRUM Rok v Událostech a Myšlenkách: aneb čtení na 365 způsobů

www.kniharum.cz [aktuální verze]

Stránky projektu, který vrací knihy čtenářům. Autorky projektu předkládají návštěvníkům své čtenářské zážitky.

Vydavatel: Redakce KniháRUM

Licence: CC BY-NC-ND 3.0 CZ

Kniha ve 21. století : knihovnická konference

www.konferencek21.cz [aktuální verze]

Stránky obsahují informace o knihovnické konferenci, anotace přednášek, záznamy z konference z předchozích ročníků.

Vydavatel: Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě

Licence: CC BY-NC-ND 4.0

KritickeMysleni.cz

kritickemysleni.cz [aktuální verze]

Informace z oblasti čtení a psaní ke kritickému myšlení. Součástí je elektronická verze časopisu Kritické listy, částečně obsahující plné texty

Vydavatel: Kritické myšlení

Licence: CC BY-NC 3.0 CZ

Moje kniha : hledáme nejoblíbenější knihu

www.mojekniha.cz [aktuální verze]

Informace o anketě, jejímž cílem bylo zjistit nejoblíbenější knihu českých čtenářů. Průběh, výsledky, odkazy na podobné ankety a iniciativy propagující četbu v zahraničí

Vydavatel: Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR

Licence: CC BY-NC-ND 3.0
1